h1

Migrationspolitiskt minne

07 januari 2010

Hittade, av en slump, ett gammalt klipp på när jag medverkade i Studio Ett om hur jag upplevt arbetet i migrationsdomstolarna. Och slås av hur mycket jag fortfarande håller med mig själv. Och saknar att ha en politisk plattform.

Jag var, vid tillfället, ansvarig för migrationsfrågorna i partistyrelsen. Inslaget bygger på en artikel i Sydsvenskan som jag skrev med anledning av att jag lämnade mitt uppdrag som nämndeman i länsrätten 2008.

Kommentera

