h1

Mindre inflytelserik?

26 januari 2010

Politometern har rankat politiska bloggar, partivis, och med all rätta rankat Maria Ferm och Christian Valtersson som de mest inflytelserika (MP)-bloggarna.

Rankningen bygger på hur mycket andra länkar till bloggen och min egen återfinns först på #81. Det känns lite synd att placeringen inte är viktad med min tidigare blogg, andwal.blogspot.com. Men jag får ta det som en utmaning.

(Jag tar i alla fall cred av Martina Lindhs formuleringAtt Maria Ferm toppar listan är kanske ingen överraskning, få i den politiska bloggosfären missade tex fenomenet ‘How I met Maria Ferm’.” – då ”How I met Maria Ferm” var mitt projekt.)

3 kommentarer

  1. Kul att du är tillbaka i bloggosfären! Jag såg det först nu. Grattis förresten till det kommande barnet!


  2. Du är hjärnan bakom allt.


  3. […] började väldigt bra, med skön ledighet, en ny blogg (som dock kostade mig rankning) och umgänge med vänner över brädspel, middagar och pussel (både på hemmaplan och under en […]



Kommentera

