h1

Det bästa med Anna Söderström

05 mars 2010

Idag fyller Anna Söderström 27 år och jag utmanar er alla att försöka formulera vad som är det bästa med henne.

Anna & Anders

Den egenskap jag själv uppskattar mest med Anna är hennes förmåga att sätta guldkant på redan bra saker. Jag kan ofta känna att jag har landat i en bra lösning, plan eller struktur. Men Anna kan alltid vrida på något perspektiv och förgylla, komplettera eller förhöja. Ibland kan det handla om att en fest blir mycket roligare, men ibland kan det också handla om att ens tankar om sitt fortsatta liv får en helt ny dimension.

Grattis på födelsedagen, Anna!

Fler som firar: Fredrik Westerlund, Åsa Petersen, Mikaela Valtersson, Helena Bergman, Zaida Catalán, Mikaela Persson, Jimmy Mannung, Yvonne Ruwaida, Beo Matsson och Annica Hjerling

2 kommentarer

  1. fint! Anna, din förmåga att ge positiv feedback, att söka lösningar och att ha en positiv inställning tycker jag spontant verkar vara styrkor hos dig som du gärna smittar över på andra som du berör. Grattis på fölsedan! :)


  2. […] Abbe kom hade vi firat Annas födelsedag och efter födelsen så fortsatte årsmötesmånaden mars med sista årsmötet för Stockholm Pride […]



Kommentera

