h1

Bubblare inom stil

30 augusti 2010

Tjugo dagar efter att SvD lagt mig bland bubblarna inom sociala medier så placerar Politikerbloggen mig bland bubblarna, precis utanför topp 10 på listan ”Bäst klädda manliga politiker”. På listan huserar stiliga män som Hans Linde, Göran Hägglund och Frank Nilsson så jag får tacka så mycket för förtroendet.

Kan konstatera att det här med att ”bubbla” på politikerlistor verkar vara min grej i valrörelsen. Om man ser det från den positiva sidan så betyder det att min tid kommer… :)

Kommentera

