h1

Augusti 2010 i backspegeln

31 augusti 2010

Augusti inleddes med att jag blev av med min väska, med nycklar, kalender och lap top i.

Därefter drog valrörelsen igång på allvar på jobbet och även om jag delegerat en del resor till kollegor minns jag trippar till ställen som Uppsala, Göteborg, Vårgårda. Vi hade releasemingel för Den nya gröna vågen på spårvagnen i Stockholm.

Jag bubblade på politikerlistor – strax utanför topplistan både när det gäller kläder och stil och när det kommer till sociala medier. Jag kompletterade min lista på valfrågor med lite normkritik.

Jag agerade sing-a-long-värd på visningen av Grease på Filmstaden dag i Solna. Jag medverkade i Brunchrapporten. Jag firade på Yvonnes 40-årsfest.

På TV började retrosäsongen av Fångarna på fortet, på bio såg jag Inception och Toy Story 3D och bland kulturupplevelserna var det Marit Bergman på Gröna Lund, Pop Cob på Scandic Malmen och Cookies & Beans feat. Cajsa-Lisa Ejemyr Rojas på Lasse i parken som jag minns.

Kommentera

