h1

Kryssa Anders (5) – Linnea Ornstein

05 september 2010

Den femte personen som glatt mig i september med ett besked om ett Anders-kryss är Linnea Ornstein, som har ett långt engagemang inom RFSL Ungdom bakom sig. Linnea är en kreativ själ som alltid har massor av järn i elden och med samma sköna blandning av idealism, ordningssinne och kreativitet som jag själv försöker balansera mellan.

”Anders är en ständig källa till inspiration inom grön politik, som alltid lyckas vara saklig och positiv i sin argumentation och sitt politiska arbete – en grym förebild.”

Tack, Linnea!

One comment

  1. Jag hoppas du såg att Micke Kazarnowicz just lovade dig sin röst. Att få honom att rösta på MP är en bedrift, så jag skulle vara både stolt och nöjd om jag var du.

    Själv har jag inte bestämt mig ännu, men du är alltjämt kvar på min shortlist. Jag kan dock redan nu säga att en av de saker som starkast talar till din fördel att du är den enda politiker jag följer som faktiskt ser tillgänglighet som något centralt. Keep it up.



Kommentera

