h1

Kryssa Anders (7) – Micke Kazarnowicz

07 september 2010

Idag bloggar min vän och granne, liberalen Micke Kazarnowicz om sin ångest över blockpolitiken, men också att han hittat tre personer som han kommit fram till att han vill stödja: mig, Amanda Brihed (FP) och Erik Wassén (FP):

”Jag håller inte med Miljöpartiet i alla frågor, och är livrädd för vad Yvonne Ruwaida ställer till med om hon får makt, men jag ser att Anders står för en förnyande och intellektuellt hederlig falang (dit jag alltså inte räknar Ruwaida) som har potential. Om inte annat bor Anders nästan granne med mig; jag vet alltså var hans brevlåda bor så att säga.”

Tack, Micke!

Kommentera

