h1

Kryssa Anders (13) – Anna Söderström

13 september 2010

Anna är min närmaste vän, sambo, mamma till mitt barn och det är möjligt att det hade kunnat bli oroligt i hemmet om hon inte hade röstat på mig. Men hon har hela tiden varit tydlig att om jag inte visar att det här är något jag tänker lägga min energi och mitt engagemang på så kan hon mycket väl kryssa någon annan. Därför var det väldigt skönt att hon var den trettonde personen som berättade att hon bestämt sig.

”Jag ska kryssa dig för att du lyser upp varje rum du kommer in i.”

Tack, Anna!

Kommentera

