h1

November 2010 i backspegeln

30 november 2010

Abbe och Anna reste till USA för att fira thanksgiving, så jag var för första gången utan honom en dryg vecka. Jag höll mig sysselsatt med 08pol och alla dessa medlemsmöten.

På budgetfullmäktige pratade jag Fairtrade City och på första ordinarie kommunfullmäktigemötet ställde jag en fråga och försvarade en motion om tillgänglighet.

Jag åkte på MP:s kommun- och landstingsdagar och höll två seminarier: ett organisatoriskt (Snart 15 000 medlemmar) och ett politiskt (Att förekomma främlingsfientlig retorik)

Jag listades på tidningen Shortcuts lista över årets uppstickare och publicerades i Grönt om partiets framtid.

Jag gick på öppet hus hos DHR, missade Buffykvällen på Högvarteret men träffade en stolpe på väg hem. Jag gick på introkurs för att ta körkort, agerade SingStar-värd på Stockholm Prides efterfest och blev intervjuad om föräldraskap för en c-uppsats.

Jag lyssnade mest på Stephen Simmonds nya, ”The time (dirty bit)” och musik ”from and inspired from” Så Mycket bättre – ”Because I love you, ”Längesen”, ”Dansa din djävul” och ”Mikrofonkåt”.

Kommentera

