h1

10 – Det här hade jag på mig idag

10 december 2010

En om dagen.

När jag övningskörde för första gången på nästan 10 år hade jag på mig
– jeans med chokladkakerester från gårdagens namnsdagsmiddag
– den lila tröjan som Åsa tycker om (hon sov över hos oss inatt och blev väldigt förtjust över klädvalet
– en gammal t-shirt från T-post, ”Another brilliant Internet idea
– ett par happy socks som jag försökt sortera till min sambos klädhög några gånger, men de hamnar alltid tillbaka hos mig efter nästa tvätt.
– ett par bilkörarskor (tunna sulor) som blev blöta av den korta promenaden mellan lägenheten och bilen

Det funkade.

Kommentera

