h1

13 – Den här veckan

13 december 2010

En om dagen.

Den här veckan, som inleds idag, är sista veckan innan jul. Och ännu en vecka med fokus på Abbe. Det är ett förtroendeuppdrag, det finaste hittills att se till att han är mätt, torr, ren och nöjd. Men det är inte ett heltidsuppdrag, vi är fler vuxna i familjen. Så i övrigt handlar veckan bland annat om att på måndag äter jag lunch med min chef Per Ängquist och sedan är det kommunfullmäktigemöte från 14 (jag anmälde dock förhinder från, krasslig hals). På tisdag är det julfest på MP-kansliet och därefter Robyn-konsert på Berns. På onsdag har MP Stockholm medlemsmöte då vi fortsätter välja förtroendevalda. På torsdag har jag näringspolitisk lunch med Maria Wetterstrand och Per Bolund och ska på RFSL Stockholms terminsavslutning. På fredag äter jag och Abbe lunch med Mikaela Persson. På lördag och söndag ska jag äntligen gå på den DJ-kurs som jag fått i present av Maria Ferm. Dessutom en middag med Anna och Ella, en Stephen Simmonds-konsert och så ska jag träffa Sara. Veckan avslutas med familjemiddag söndag kväll kl 20.

Kommentera

