h1

30 – Ett sista ögonblick

30 december 2010

Jag tycker att det här är ett ganska skönt ögonblick – att jag är färdig med bloggserien ”En om dagen.”. Jag är väldigt bra på att dra igång projekt – och bättre och bättre på att avsluta dem. Det är inte alltid känslan att vara i hamn med något som varit utmanande klår den att komma på något ultimat nytt, men det är kanske en del av vuxenprocessen.

Annars står jag just nu ögonblicket som kallas årsskifte 10/11. Vi har avverkat 10-talets första år och nya utmaningar ligger framför mig. 2011 kommer att handla om att Maria & Pontus gifter sig, mina uppdrag som kommunfullmäktigeledamot och vice ordförande för Stockholm Business Region, att Abbe börjar förskola, att Kristoffer och Kristin får barn, att söka in på polishögskolan, att ta körkort, kongressen 2011 då jag kandiderar till partisekreterare, min syster med familj kommer till Sverige, hela familjen åker till Almedalsveckan, Lisa & Conny gifter sig och får barn och så flyttar storfamiljen till nästa boende. Exakt hur det ska se ut är inte bestämt. Som så mycket annat med 2011.

Kommentera

